Raha kaotamisel peaksite abi saamiseks pöörduma lähedaste või sõprade poole.
- Eesti konsulid või aukonsulid sellistel juhtudel raha anda ei saa, kuid konsul aitab teil vajadusel võtta ühendust lähedastega ning nõustab rahaülekannete tegemisel.
- Raha kaotuse korral on võimalik lähedastel raha saatmiseks hättasattunule kasutada ka rahvusvahelist kiirrahakaardi saatmise teenust, mida pakuvad näiteks MoneyGram, Western Union ja Wise.
- Välisesindus saab anda rahalist abi nö tagatise olemasolul – väljamakse saab konsul teha juhul, kui vastav summa on lähedaste poolt kantud välisministeeriumi pangaarvele (SWEDBANK: EE122200221006104336, SWIFT/BIC:HABAEE2X, viitenumber 700025262, selgitusreale lisada abivajaja isiku nimi ja asukoht riigina).
+ Mida konsul saab teha? |
- Annab nõu, kuidas saata raha abivajajale.
- Vahendab vajadusel suhtlust lähedastega Eestis.
|
– Mida konsul ei saa teha? |
- Ei saa osta uusi lennuki-, laeva-, rongi- või bussipileteid.
|